آموزش HTML

آموزش اچ تی ام ال ( آموزش html) پایه و اساس آموزش طراحی وب سایت و ایجاد وب سایت می باشد.

آموزش Html اصلی ترین بخش آموزش طراحی سایت است.

آموزش اچ تی ام الاچ تی ام ال را میتوان مهمترین جز در دنیای اینترنت نامید. بوسیله ی این زبان میتواند متن، عکس، فیلم و هر جزء دیگری را، در مرورگر مخاطبان سایت نمایش داد.

زبان اچ تی ام ال توسط دنیس ریچی ابداع و ثبت شد. html مخفف Hyper Text Markup Language به معنی زبان نشانه گزاری ابر متنی می باشد.

آموزش این زبان در کنار css میتواند شروعی باشد برای طراحی سایت حرفه ای. هر چقدر در آموزش Html، دقیق تر باشید، در آینده میتوانید طراح وب سایت حرفه ای تری باشید. حتی در صورتی که تنها اچ تی ام ال را فرا بگیرید، میتوانید سایت های استاتیک را به راحتی طراحی نمایید.

در اموزش html ، نرم افزار خاصی نیاز نیست و تنها با notepad ویندوز میتوانید شروع کنید. فایل های اچ تی ام ال تنها شامل متن هستند و از تگ ها (Tag) تشکیل شده اند. در مقالات اچ تی ام ال تمامی این موارد به ریز توضیح داده شده اند.

دانش عمومی طراحی وب سایت با یادگیری پایه ای HTML و CSS باعث می شود  وب سایت خود را با آخرین تکنولوژیهای طراحی وب سایت بسازید.

اچ تی ام ال

تمامی کدهای سروری که در آموزش Asp.net گفته می شود ، توسط مرورگر ها در نهایت به کدهای html تبدیل می گردد. از این رو هر چه  در کدهای html و تگ های html تسلط بیشتری داشته باشیم ، طراحی سایت بهتری خواهیم داشت. در مقالات html زیر میتوانید به سرعت در این امر پیشرفت داشته باشید. امیدواریم بخش آموزش اچ تی ام ال ما برای شما مفید باشد.

  • 1 کاربر این مقاله را مفید می دانند
آیا این پاسخ مفید بود؟

Related Articles

مقدمات آموزش HTML

برای آموزش اچ تی ام ال ابتدا باید یک سری مقدمات را، درباره ی تعاریف این زبان، مفهوم خواص ، ویژگی...

Powered by WHMCompleteSolution